Saturday, July 17, 2010

sansüre karşı yürüyüşte idik



Bugün, yani 17 Temmuz cumartesi günü düzenlenen internet sansürünü protesto amaçlı yürüyüşte biz de vardık. İnci Sözlükçülerin çoğunlukta gözüktüğü yürüyüşte muhtemelen Ekşi Sözlükçüler ve diğer bazı sitelerden kişiler de vardı. Penguen Dergisi'nden Erdil Yaşaroğlu'nu ve Kaan Sezyum'u gördüm. Uykusuz'dan ben, Ersin Karabulut, Barış Uygur, Oky ve geçerken yürüyüşün ortasında kalan Anıl Duman vardık. Pankart yaptırmayı son dakikaya bırkatığım için arkadan koşturarak yetiştiğim yürüyüş umduğumdan kısa sürdü. Gayet eğlenceliydi fakat ne kadar etkiliydi bilemem. Yürüyüşçülerin yanından geçen bir kadın "nolmuş ki internete?" dedi, sansüre karşı yürüdüğümüzü söyleyen genç arkadaşa da "aman iyi halt ediyorsunuz" diye terslendi. Hayatımda ilk defa bir yürüyüşe katıldım, "por-no-ma! do-kun-ma!" diye slogan attım, kim olduğunu bilmediğim birilerine röportaj verdim. Sevgili Sezyum'la da böyle bir yürüyüş hatırası fotoğrafımız oldu.

1 comment:

Sade said...

harika bir insansın.